lørdag den 24. marts 2012

550 kroner på tøj.

Min mor lod mig bruge 550 kr. i byen på grund af en dåb i morgen. Glæder mig helt vildt til den dåb, for jeg har aldrig hvert til dåb før.. Jo sammen med et kor, men det her er noget andet!
Det her er min fætters lille dreng, og han er bare kær!..  Nå, men det tøj til 550 kroner er ikke engang noget specielt tøj. Det er bare en jakke som er grøn, en trøje der er hvid med noget grønt på og et par bukser med et sejt mønster. Til sammen kostede det 550 kroner..Okay måske er det fordi det er fra Nielsen|s, men alligevel? Det er da dyrt er det ikke? Det syntes jeg i hvert fald..

Håber i har det godt og har lavet noget spændende i dag
Husk at tjekke min blog på facebook: https://www.facebook.com/#!/Milla.mig

Møøøøøøsh!:*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar