søndag den 2. december 2012

150-200 likes

Jeg går og tænker på min Facebook side. Jeg tænker på, at jeg gerne vil have 150-200 likes, inden jul og nytår... jeg er ikke ligefrem desperat efter alle de likes, det kunne bare være pænt fedt, at nå så mange likes inden da.

Jeg opdatere jævnligt, på siden, der kommer nogle billeder nogle gange og måske kommer der nogle videoer. Mine indlæg, herfra bloggen, kommer også på siden, da jeg syntes folk skal læse dem, hehe. Lige her for tiden, kommer der særligt mange opdateringer, og sådan, da det er juletiden og jeg har tid til sådan noget. Måske kommer der også billeder fra Instagram, eller noget.

"All i want for christmas is you
- Justin Bieber, ft. Mariah Carey"


Men jeg kan kun gøre det, med jeres hjælp.. i skal bare dele og like min side, det er det eneste. Ikke særlig svært, med mindre din computer er langsom, ligesom min er nogle gange, hehe.


Hvad kunne jeg gøre bedre ved bloggen? Altså, så i gad læse den. Både på Facebook og herpå, er der nogle specielle ønsker om ændringer på bloggen? Både den måde jeg skriver på, og dens udseende. Skal jeg skrive noget, i mellem linjerne, citater, sange eller noget? Har prøvet at skrive julesange lige nu, kun de sange jeg kan lide, så det må i respektere. Skal der være flere billeder herpå bloggen, eller noget? For jeg kan godt tage flere, selvom jeg intet kamera har. Vil gøre alt, for at i gerne vil læse bloggen, hehe.

xoxo
 


2 kommentarer:

  1. Flere billeder af lækre dig!

    xoxo

    SvarSlet
  2. ja enig med julia!

    Tag et smut forbi min blog, hvis det lyster.- måske kunne vi følges?
    -http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet