søndag den 23. december 2012

En dag tilbage.. sådan da?

Først vil jeg gerne sige undskyld, fordi jeg ikke skriver så meget mere som jeg plejer.. ved ikke lige, hvorfor jeg ikke skriver så meget mere. Har bare seriøst intet at skrive om for tiden, men nu laver jeg en opdatereing, eller et flashback, på hvad der er sket og hvordan det har gået og sådan noget, hehe. Jeg skriver bare om det vigtigste, eller det jeg kan huske.

Jeg har hvert til julefrokost, som var meget hyggeligt, hvor jeg bare hyggede mig med vennerne(drenge) og havde det sjovt. Jeg vandt, igen, i stopdans og der vandt jeg sådan nogle GLOW IN THE DARK briller. I pakkeleg vandt jeg ikke noget, men en af dem jeg var sammen med den aften, Jonas, gav mig det han vandt, fordi han vandt i mandel-legen, eller hvad det er. I pakkeleg vandt han Cornflakes, som jeg fik og delte med en anden, hehe, sjovt nok alligevel.

Jeg har også hvert i teater, og det var hyggeligt. Jeg var i teater den 15. december, hvor jeg var inde og se Julemanden&Den Farlige Forbryder. Meget kort stykke, men ok godt. Det var noget dans, eller sådan noget, hehe. Det så jeg sammen med mine bedsteforældre, og bagefter fik vi pizza og is, lækkert.

Så har vi også haft juleafslutning i torsdags, 20. december, hvor vi spillede pakkeleg, var i kirke og pillede pynt ned. I pakkeleg vandt jeg, igen, GLOW IN THE DARK briller og jeg gav selv en Rudolf bamse, meget hyggeligt. Så var vi også i kirke, hvilket var meget hyggeligt som det jo altid er, men så kom der et krybbespil som jeg overhovedet ikke forstod. Nu vil jeg ikke sidde og kritisere hvad de små har lavet, men kunne slet ikke forstå handlingen overhovedet... ellers var det meget godt spillet af dem.

Hvad har jeg fået alle adventerne? Det syntes jeg også lige i skal vide. Ikke for at blære mig, vel, men bare sådan i også ved det. Det kan godt være i syntes det er nogle "skod" gaver måske, men jeg kan godt lide dem, hehe.
1. advent, der fik jeg to fyrfadslys/blomsterting i sort og to vaser i orange.
2. advent, der fik jeg Sims 3 Katy Perry Søde Sager og en julestok, tror jeg.
3. advent, der fik jeg et Justin Bieber tæppe og en Justin Bieber pude, mums.
4, advent, der fik jeg Sims 3 Diesel og et par hyggesokker, som jeg har på lige nu.

Lille indlæg om højdepunkterne i denne månede, men december er ikke forbi, så det kan være, at der kommer flere spændende indlæg, eller noget, hvis jeg finder på noget at skrive om. Det kan være at der kommer et indlæg om juleaften, en gang, eller noget. Skal til julefrokost den 25. december, så der kommer måske først den 26. december, håber i kan overleve, hehe.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar