lørdag den 1. december 2012

1. december

Juhu! Så blev det ENDELIG 1. december, og det er bare fedt. Fik en chokolade-kalender i morges, af min mor, en med Kinder æg og sådan... den smager godt indtil videre, mmmmh.

Her i dag, har jeg hvert til noget der hedder Juleguf, sådan et kursus hvor man laver juleslik, nam nam. Der var jeg i seks timer, i træk, hvor vi også SELV skulle lave vores frokost, som bestod af pizza og sådan.. men ellers lavede vi pebernødder, vaniljekranse og jødekager, og ja det hedder jødekager. Mig og min søster fik "dobbelt", da hun også var med. Eller, vi fik ikke dobbelt, da vi valgte ikke at lave så mange plader, som man måtte. To plader af hver, og der var mere end det jeg nævnte.
Til aller sidst, skulle vi lave konfekt og sådan, men også noget helt vildt godt nok, som faktisk er nemt at lave. Marsipan roser, og hvis i vil, så kan jeg godt lave en DIY, hehe.
Men ellers fik jeg også nogle nye veninder, på det kursus, som jeg søgte på Facebook.. eller har søgt en af dem, da jeg fik hendes efternavn på kursuset, hvis i forstår, og den anden havde allerede søgt mig, meget fedt syntes jeg, men hende den anden SKAL svare, for hun er altså bare søød, syntes jeg.

GLÆDER MIG OGSÅ TIL JULEKALENDEREN! Der kommer jo en HELT NY julekalender i år, med hele 25 afsnit, og jeg ved hvorfor.. De mente ikke at 24 var nok, og det var for tidligt at slutte, dejligt, hehe. Så kan jeg nå at se alle afsnit i år, måske. Men nu hvor jeg tænker over det, så er den jo lavet af Ramasjang, ikke? Så er der sikkert en masse bandeord og sådan i. Hvis der er det, så gider jeg ikke se den, for det er for dårligt af Ramasjang, bare min mening.

Nu håber jeg at i alle sammen har haft en fantastisk 1. december, selvom den ikke er slut endnu, hehe.

 
GUD JUL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar