søndag den 25. november 2012

Min ønskeseddel

Jeg syntes i skal vide, hvad jeg ønsker mig til jul. Eller noget af, hvad jeg ønsker mig... gider ikke skrive det hele. I kommentarboksen må i gerne skrive jeres ønsker, eller bare nogle af dem.
  • Tøj (str. XS/S/M – 12-14 år – 32-34)
  • Gavekort (Matas, H&M, Nielsens, Pieces, Vero Moda, Holstebro Handelstandsforening)
  • Lady Gaga parfume
  • Lady Gaga ting (Trøjer, sengetøj, Cd’er osv.)
  • Hummel træningssæt, gerne shorts og langbukser
  • Sjove vaser i farverne gul, grøn og blå(hver for sig) + kunstige blomster
  • Puder med forskellige farver, tegn og citater på
  • Gulvtæppe i gul, grøn og blå eller gul og grøn
  • Kasser til reolen (med blomster eller grøn, gul og blå)
Dette er nogle af mine ønsker, har nogle nørde-ønsker til sidst, hehe. Som i kan se, er jeg vild med Lady Gaga(ønske tre og fire) .. Ved ikke hvorfor, men det er jeg altså bare.
Men som sagt, så må i gerne skrive jeres ønskeseddel til mig, men jeg giver jer ikke noget, fordi jeg ikke ved hvor i bor og fordi jeg ikke kender jer.

      Ingen kommentarer:

      Send en kommentar