lørdag den 24. november 2012

Hej, længe siden.

Nu er det ved at være længe siden, at jeg har skrevet... og jeg ved ikke rigtig hvorfor? Har måske ikke rigtig haft tid, eller måske er det fordi jeg ikke kan tage billeder, hvad ved jeg. Jeg håber bare jeg kommer til at skrive mere til jer, fremover.

I får lige nogle små opdateringer på, hvad jeg går og laver, og hvad jeg har lavet.
Her i går var jeg til FF(Funky Fredag) sammen med en veninde, men jeg var selvfølgelig også sammen med andre, og her klokken 00:00 kunne vi ENDELIG sige tillykke, til min veninde, som var med til festen. Så vi sang fødselsdagssang og råbte tillykke. Det var meget sjovt.
Jeg har også fået den aller nyeste Sims 3 pakke, Årstider, og den er mega fed og kan anbefales til de Sims freaks der IKKE har den. Køb den, køb den, køb den!
Ellers har jeg bare hvert i skole, hvert til badminton, gået med aviser og så videre.


I dag er der kun ÈN måned til juleaften! Jeg har allerede skrevet ønske seddel, og den er nu blevet meget fin, syntes jeg. Jeg har ønsket mig en masse ting til mit værelse, vaser, tæppe og nogle andre ting, men jeg har også ønsket mig ting med Lady Gaga.. som f. eks hendes parfume, Fame.
Hvad ønsker i jer? Noget stort og fantastisk, eller bare noget enkelt? Smid en kommentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar