fredag den 2. november 2012

Brevkasse!

Jeg er endelig blevet færdig med min lille brevkasse, yaaay. Nu mangler jeg bare nogle spørgsmål, som jeg kan svare på, sååå... vil i sende mig nogle spørgsmål, problemer eller noget? Eller dele min brevkasse?

Hvordan kan i sende spørgsmål eller noget andet?
1. Sende en besked på Facebook, hvis i ved hvordan man gør det.
2. Kommentere en status inde på Facebook.
3. Kommentere et indlæg herinde, eller på min brevkasse.


Nu håber jeg på at få spørgsmål, for jeg svarer på ALT! Kæresteproblemer, venneproblemer, eller noget i vil brokke jer over. Så vil jeg svarer med min mening, og hvad jeg syntes du skal gøre.. så godt jeg kan, altså, heheh.

Det kan være, at hvis det kommer til at gå godt, så tilføjer jeg nogle til brevkassen, så der er flere om at svare, også deler jeg det op i grupper, sådan.. en får det med kærester, en med venner og en anden med brok og sådan, men kun hvis det kommer til at gå godt og folk vil læse det jeg skriver og sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar