tirsdag den 30. oktober 2012

17 dage...

... til at et nyt Sims 3 spil kommer!! Jeg kan overhovedet ikke vente, og jeg har lyst til at bestille det fra U.S.A, så jeg kan få det tre eller to dage før tid. Men........ det er nok lidt for dyrt, tror jeg eller ved jeg. Jeg glæder mig, glæder mig, glæder mig!
Ting jeg SKAL prøve når jeg får Sims 3 Årstider.
  • Blive ramt af et lyn..
  • Svømme om vinteren, så jeg fryser helt til.
  • Blive kysset i en kyssebod.
  • Tage til festival.
  • Svømme i havet
  • Holde jul, thanksgiving og hvad man ellser kan!
  • Trick-n-treat!
Altså... Alt man kan, skal jeg prøve, det er helt sikkert! Det bliver sikkert fedt, og som sagt... jeg glææææder mig! .. Undskyld, men jeg er altså en Sims 3 freak.

Her er en trailer af den nye pakke, som kommer.
Jeg elsker den allerede.

 
xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar