søndag den 28. oktober 2012

Nå, øv..

.. det blev jeg ikke. Jeg blev ikke redaktør for brevkassen, og det er jo bare nedern, syntes jeg.... men så blev jeg i det mindste den der laver tegneserien og det er jo dejligt når man elsker at tegne og male, og sådan.

Jeg giiider bare ikke være journalist! Det er så kedeligt, syntes jeg. Vi skulle prøve det i går, og jeg døde næsten af kedsomhed, men sådan er det jo, når de vælger to andre frem for mig, hehe.
Nu vil jeg ikke lyde egoistisk, vel, men altså.. det var det ENESTE jeg vil i den uge, jeg gad ikke engang være journalist, så jeg sendte kun en ansøgning, fordi jeg troede fuldt og fast på at de vil vælge mig. Men sådan er livet jo bare nogle gange.
I næste uge er der emneuge, og det er DER vi laver avis, bare så i ved det.. i skal nok få nogle små
opdateringer, i løbet af ugen, hvis jeg kan finde tid til at skrive, hehe.

"The preetiest make-up
a girl can wear
is her smile."

Hov, jeg har faktisk fået arbejde på skolen, hvis jeg ikke har fortalt det før. Altså, jeg er lektiehjælper, men er ikke begyndt endnu. Jeg sender nok en besked til inspektøren, om hvornår vi skal starte.. vi skulle have startet i mandags, men altså.. det gjorde vi ikke, alligevel.

Jeg har lavet lidt nyt her på bloggen. Nede i bunden kan i klikke på nogle forskellige ord, og derefter kommer i ind på en side. I kan også klikke ind på min Facebook-side og min Twitter profil, hehe, meget nemmere nu syntes jeg. Jeg kunne også sætte det over i højre side(-->).. det tror jeg måske, at jeg gør, hehe.

 
PS: Grunden til der ikke kommer så mange billeder, er fordi kameraet er i stykker, men når det virker igen, eller vi har fået et nyt, så kommer der billeder igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar