torsdag den 18. oktober 2012

Sådan undgår du hjemve.

Lider du af hjemve? Måske så meget at du bliver syg af det? Så læs videre, for jeg giver mine råd til at undgå hjemve. Jeg fik nemlig også hjemve, engang, og man kan undgå det på disse måder.
  1. Ikke se på billeder af dine forældre, eller familie. Det kan bare gøre det hele værre, så prøv at "glemme" dem.
  2. Skriv eller ring til dine forældre. Jeg savnede dem ikke så meget, fordi jeg skrev en SMS til dem, hver morgen og aften.
  3. Send billeder af hvad du laver. Jeg er sikker på at dine forældre vil være glade for et par billeder, af det du laver og hvor du har hvert.
  4. Hver sammen med dine venner. Du glemmer nemt, at du er langt hjemmefra, hvis du snakker og er sammen med dine venner.
Det var kun fire tips, men jeg håber, at de kunne bruges. Det er det jeg gør, for at overleve en skolerejse/tur, en overnatning, osv.
Hvordan håndtere i hjemve? Smid en kommentar, med jeres svar. Det kan måske også hjælpe andre.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar