tirsdag den 16. oktober 2012

Stand-up er lige mig.

Jeg var inde og se stand-up i går, og det var bare fedt, det var... også før det begyndte, for der skulle jeg spise på Cook's, og gæt hvem der var der. ALLE komikerne som skulle optræde! Jeg fik et chok da jeg så dem, men jeg kunne ikke få taget et billede af dem. Min mors mobil har ikke det bedste kamera og det var lidt ærgligt, men sådan er det bare nogle gange.
Komikerne lagde også mærke til mig, da vi skulle til at betale for maden, eller Nikolaj Stockholm gjorde, og det tror jeg også han gjorde inde i biografen! Det var så fedt, og tiden trak ud så vi kom først hjem halv elleve, tror jeg.

I dag skal jeg ud og lave graffiti... altså, ikke på en væg, men oppe i Creativ Shop, på et lærred tror jeg. Det bliver sikkert sjovt, og der kommer et billede senere i dag, på Facebook, hvis jeg får taget nogle billeder af det, hehe. Hvad skal i, i resten af efterårsferien? (smid en kommentar)

Resten af ferien har jeg ingen planer, så det bliver nok bare lektier og at slappe af, men det er jo også dejligt nogle gange. Måske finder mor på noget vi kan lave? Man ved aldrig.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar