fredag den 19. oktober 2012

100 likes

Mit nye cover/header, som jeg brugte en halv time på, tror jeg. Jeg er virkelig glad for det, men skifter det nok snart igen, da jeg gerne vil have et, hvor man også kan se den smukke natur.. men indtil videre, har jeg lige dette, såååé.. hvad syntes i om det? Smid en kommentar.

"Livet er langt,
lykken er kort."


Endelig nåede jeg det! Jeg fik mine 100 likes, og det er bare SKØNT, faktisk har jeg 102 likes for at være præcis, and i loove it. Nu håber jeg på at der kommer flere likes, så jeg engang har 500 likes, men jeg kan godt vente, for nu har jeg 100 og det er fint... indtil videre.
Men, men, men... som en "hyldest" til at jeg har fået så mange likes, så vil jeg lave noget specielt, men jeg ved VIRKELIG ikke hvad, så nu spørg jeg jer til råds. Kom med idéer, jeg vil se på ALLE de kommentar i kommer med, og overveje jeres idéer.

I skal, alle mine læsere, bare lige vide at jeg elsker jer og at i fylder meget i min meget forvirrende hverdag. I er kede af det sammen med mig, i er glade sammen med mig og i kommer med gode råd. Jeg fatter ikke, hvordan i alle kan være så søde mod mig, når jeg har hvert så "ond" overfor jer, nogle gange. Uff, jeg elsker jer alle. Store kys og varme krammer til jer alle. I looove you, guys.
 
xoxo



2 kommentarer: