lørdag den 13. oktober 2012

Ugen derpå.

Nu har jeg ikke skrevet blogindlæg i en uge, og det er fordi jeg fik taget den. Udtaler mig desværre ikke om hvorfor, og det må i lige leve med, hehe. Men ellers vil jeg lige fortælle om hvad jeg har lavet i den her uge, selvom den ikke er helt slut endnu. Jeg skriver bare om der hvor der skete noget spændende.

Mandag, der skete der ikke rigtig noget spændende, andet end at jeg var i klub, hehe.

Tirsdag, der var jeg til MODESHOW for første gang i mit liv, nede i Pieces. Modebloggeren Trine Kjær, http://trineswardrobe.dk/, kom og fortalte om hvordan hun startede med at blogge og om hvad der var på mode for tiden. Det var meeega fedt, syntes jeg, men jeg fik dog ikke hilst på hende. Jeg fik til gengæld købt lidt tøj, som jeg syntes er super fedt. Hvis man brugte 300 kr. så fik man en lille goodiebag til 200 kr, ved siden af.. dejlig, dejlig. Ellers lavede jeg ikke andet spændende den dag.

Onsdag, der var jeg ude med aviser og til badminton, som jeg er hver uge, hehe. Bare ikke i næste uge, tror jeg.

Torsdag, der sagde vi farvel til vores nye klasselærer, som har fået job på en friskole. Godt for hende, skidt for os. Nu får vi en klasselærer som vi ALLE hader... men vi fik boller og gik ind i gymnastisksalen og spillede høvdingebold og dødbold. Jeg er syg til høvdingebold, hvis i forstår hvad jeg mener. Nu skal vi lave avis med en som vi ikke kan lide.. lidt nedern.

Fredag, der havde vi motionsdag ligesom alle andre skoler. Det var meget sjovt, syntes jeg.... vi startede med noget nede på fodboldbanerne, og bagefter løb vi i en time. Vi vandt, desværre, ikke den "gyldne" sko. Altså, jeg tror ikke vi vandt FORDI, børnhavens resultat bliver ganget med otte. Ja. Vi tabte til børnehaven. Lidt pinligt, men de løb også over ti omgange hver? Jeg løb kun tretten omgange, men det er jeg lidt ligeglad med, jeg løb bare. Da det blev aften, tog vi alle til fødselsdag hos en i klasse. En af drengene, det er vi begyndt på, hehe. Det var også meget hyggeligt, syntes jeg og det syntes de andre sikkert også.

I dag, lørdag, har jeg hvert ude og købe en vinterjakke, og jeg EEELSKER den. Jeg fik også lige et eksra Sims 3 spil, Hidden Springs, jeg glæder mig til Årstider kommer, hehe. Jeg håber på det bliver en god dag i morgen, og jeg håber min søster, Amanda,  får en god lejrtur med spejder.... hvis det er i morgen, det kan jeg ikke huske hehe.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar