fredag den 5. oktober 2012

Dagen derpå.


 Dejlig dag i dag, kan man vel godt sige. Det var en smuk morgen, en af de smukkeste jeg nok har set, og det gjorde min dag 10 gange bedre. En meget smuk rød-lilla farve, og skyerne gjorde det bedre.  Jeg valgte at tage et billeder.. ok jeg tog flere, men de blev bare ikke så gode som lige præcis de her to, hehe. Jeg cyklede til skole, det gør jeg hver dag, fordi jeg elsker at cykle. Jeg kom i skole, med godt humør og det hele, og de andre var også i godt humør, så min dag blev bare bedre, og bedre. Men ellers havde vi geografi, dansk, matematik, dansk(igen) også skulle vi have haft puls, men men men.. det fik vi ikke alligevel for den lærer som skulle have hvert der.. HAN VAR DER IKKE! Vi råbte alle sammen 'Yes!' og 'JUHUU!' men så valgte min klasselærer at joke med det og sige at vi skulle have en ekstra time dansk, hehe, men efter sagde hun selvfølgelig bare det var en joke, også blev vi glade igen, hehe. Så ja, jeg havde en ret god skoledag, men den var også god, fordi min sidemakker er mega sjov.
 
"Hvis du ikke kan tage at se din kæreste i joggingtøj,
så har du heller ikke fortjent at se hende i brudekjole."


Jeg var også til frisør, hvor jeg var sammen med min dejlige veninde, Kathrine, som er to år yngre end mig, men det er lige meget, så længe man holder af hinanden.Vi snakkede, var på Facebook og lavede til billeder(redigerede). Jeg tog, desværre, ingen billeder... selvom jeg havde kameraet med, men sådan er det jo. Vi gik en tur med deres to søde hunde, Anton og Jasmin, og det var meget hyggeligt. Det er altid hyggeligt at være hos sin frisør, jeg bliver jo klippet i hendes lejlighed, hehe.
 Ros og ris, til min nye frisure, men hold tonen. Jeg ved godt, at den ligner den anden lidt, men det syntes jeg altså ikke. Jeg syntes det er meget flot, man skal bare lige vænne sig til det i starten.

Jeg håber stadigvæk at i vil smide en kommentar med hvad i syntes, også gerne om noget andet, jeg svarer på spørgsmål og det hele, hehe.



Right now; Jeg er på vej ud af døren, hen til min svigerindes fødselsdagsfest, hehe. I får et indlæg senere, eller i morgen, hvis der sker noget spændende under festen.

xoxo


2 kommentarer:

  1. Nice frisure! det er vildt fedt at den er anderledes!! Sådan noget kan jeg vildt godt lide :) Elsker virkelig det citat du brugte haha hvor er det ginialt ;)

    Knus Sille
    Hvis du en dag keder dig kig meget gerne forbi min blog! silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødt sagt, og jeg ELSKER at være anderledes.. jeg stræber nærmest efter det. Citaten fik jeg fra en veninde. (;

      Slet