tirsdag den 23. oktober 2012

Spændt på...

.. om jeg bliver brevkasseredaktør! Der er nemlig kun TO DAGE til jeg får afvide om jeg bliver det, eller ej. Og jeg glæder mig, glæder mig, GLÆDER MIG.

Det bliver så spændende at lave avis, også kan jeg se om JEG vil arbejde indefor sådan noget avis-noget. Eller om jeg vil starte min egen brevkasse, herpå blogspot.. alt i alt, kommer det an på om jeg bliver redaktør for brevkassen. Selvom det er et alene projekt, den der brevkasse, så er jeg helt OK med det, men jeg tror jeg får lidt hjælp til det, hehe, det er jeg sikker på... ellers så "ansætter" jeg bare en assistent, hvis jeg altså må det for lærerene.. eller chefredaktørerene.

Jeg håber jeg får dette job, i vores avis, for jeg brænder virkelig for at hjælpe folk, og svare på deres spørgsmål, hehe.

Hvis jeg bliver redaktør for den brevkasse, så skal i nok få et billede af mit område i avisen, det lover jeg.. eller, det kan jeg ikke, hvis kameraet ikke er blevet fikset.. eller vi har fået et nyt, men ellers, så får i et billede!

"Lykken er ikke at nå målet,
men vejen dertil."


Som i måske har lagt mærke til, så har jeg fået nyt cover/ny header igen. Jeg vil lige have det her, indtil kameraet dur igen. Eller til jeg ændre, hvilket jeg HÅBER jeg ikke gør og husker dette her jeg skrev, tæhæ.
ASK ME.
Jeg vil lave endnu en ASK ME, som jeg håber på vil få mere respons end den sidste, som jeg lavede. Jeg vil måske lave den på video, eller også vil jeg skrive den i et indlæg igen. Ellers måske BEGGE DELE. Genialt tænkt af mig, hehe. Kom med jeres mening, tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar