søndag den 21. oktober 2012

En veninde i verdens klasse.

Jeg vil skrive om en veninde jeg har.. som faktisk er en veninde i verdens klasse. Hun betyder utrolig meget for mig, men her på det sidste er vi gledet fra hinanden og vi skriver ikke så meget sammen.

Selvom vi har haft vores skænderier og diskusioner, op- og nedture, så er det som om.. at det overhovedet ikke skiller os ad, for i sidste ende, så vil hun altid være der for mig... og jeg vil altid være der for hende. Det kan godt være, at vi er lige det modsatte af hinanden, men det er det, der holder os sammen. Vores forskelligheder. Jeg elsker hende virkelig højt, og vil virkelig gerne i kontakt med hende igen. Jeg savner den tid, da vi skrev sammen, vi skrev sammen, og var "ked af det" hvis en af os skulle logge.

"Skønhed er noget
der kommer indefra."


Jeg kan ikke andet end at elske hende, og savne hende.. og jeg husker den dag vi mødtes i klubben, fordi jeg ikke havde nogle at følges med. Siden den dag, skrev vi sammen hele tiden, fulgtes ad hver gang i klubben, var sammen alle dage i sommerferien. Jeg savner den tid, og jeg savner hende meget. Vi skrev en sang sammen, lavede videoer og tog billeder. Det var nok, det bedste år i mit liv... lige indtil alle skænderierene begyndte. Jeg fortryder ALT jeg har sagt til hende i vores skænderier, jeg fortryder alle de gange jeg dizzede noget hun kunne lide.

Nu er hun væk.. og nu forstår jeg endelig hvor meget jeg savner hende, og hvor meget hun betyder for mig. Hun var min bedsteveninde, og nu er det hele bare væk..
Jeg håber hun læser dette, og forstår hvor meget jeg fortryder alt det jeg har gjort og sagt. Hvor meget jeg savner vores dage. Hvor meget jeg savner det vi lavede.

Jeg håber hun selv ved, hvem hun er og at hun læser dette.. Jeg håber hun forstår, hvordan jeg har det, hvis hun kan gennemskue det gennem teksten.

xoxo

1 kommentar:

  1. Hvor er du sød min tøz<3
    - Men sådan noget sker jo når man kommer på efterskole, jeg har det på samme måde som du har det der bare med Camilla&Dagmar.. dem er jeg også utrolig ked af at havde mistet kontakten til og det at vi ikke er sammen mere, vi var jo så sindsyg gode veninder..

    - Men det er nu sødt at du skriver sådan noget til mig, det smiler jeg da af. :)

    SvarSlet