torsdag den 4. oktober 2012

YAY!

I dag fik jeg mit hævekort, og det er jeg faktisk glad for... selvom pinkoden først kommer om to dage, er det stadig ok. I starten gad jeg ikke rigtig have det hævekort, men nu er jeg faktisk ret glad for at jeg fik det, hehe. Jeg har mange penge på det, eller måske ikke så mange for jer, men jeg syntes det er mange penge. Jeg praler ikke, hvis i syntes det er meget, men jeg har over 600 kr. på mit kort. Men hvis vi også tæller småmønter og sådan noget, som jeg har i min sparegris/ko herhjemme, så har jeg over 1000 kr, hehe, og det vil jeg bruge på Sims 3 Årstider, selvfølgelig, det kan i læse i mit andet indlæg. Men, men, men.. jeg glæder mig til min næste løn, og den næste OBN(Open By Night) for der har jeg endelig mange penge til at købe for, og det bliver dejligt, at jeg ikke skal låne fra min mor, næste gang, hehe.

Jeg syntes det er et meget fedt kort, men jeg ved ikke med jer.Smid en kommentar.
Min svigerinde har også fødselsdag i dag, så tillykke til hende. Håber hun får en dejlig dag!
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar