mandag den 5. november 2012

ASK ME /2/

Her er min anden ASK ME, hvor jeg har fået lidt flere spørgsmål end sidst, og det er jo bare godt. Hvis i har nogle spørgsmål, så skriver i bare en kommentar her på indlægget, eller på Facebook.
  1. Er du forelsket?
    Nej, det tror jeg ikke.. har ikke så mange drengevenner, at være forelsket i, hehe..
  2. Hvordan er du syg?Svært at forklare, var tæt på at få maveinfluenza, men lige for tiden har jeg ikke rigtig kræfter til noget og sådan.
  3. Er det kedeligt at være syg hjemme hos dig?Nej, det er ret hyggeligt.. altså.. hyggeligt?
  4. Tænker du stadig over at være lesbisk?Ikke lesbisk, men biseksuel, og ja det gør jeg.
  5. Hvordan er det at have 107 likes, også få så få kommentare?
    Det er vel ok, men jo flere likes der kommer, jo flere kommentare.
  6. Ser du PendlerKids?Er det ikke noget på Ramasjang? For jeg ser ikke Ramasjang, meget.
  7. Har du en bedsteven og veninde? Hvis ja, hvad hedder de?
    Jeg har en, men hun er praktisk talt min penneveninde, men hver gang, jeg skriver eller snakker med hende på Skype, så er det som om, hun er ved mig.
  8. Yndlings film?
    LOL, med Miley Cyrus.
  9. Yndlings sport?
    Helt klart, badminton!
  10. Yndlings fag i skolen?
    Matematik, lige for tiden.
  11. Hvad er din livret?
    Pasta og kødsovs, nam nam.
Som sagt, hvis i har flere spørgsmål, så skriv i kommentarboksen eller på Facebook, jeg svarer på ALT.. eller, næsten alt, og det lover jeg.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar