tirsdag den 6. november 2012

I'm beautiful in my way, 'cause god makes no mistakes.

Lady Gaga
- Lady Gaga, Born This Way.

Lady Gaga skriver nok nogle af de mest inspirerende tekster, syntes jeg. Jeg er en seriøst stor fan af hende, og hvis der kom en konkurrence om at møde hende, så vil jeg tage den chance! Så stor fan er jeg af hende. Hvis hun engang kommer til Danmark, så vil jeg tage til den.. men kun hvis jeg må, altså.. hvilket jeg håber, at jeg må.

Hvis jeg engang kommer til en af hendes koncerter, skal jeg HELT KLART klædes ud som hende, fra en af hendes musikvideoer.. måske fra Born This Way, ved man aldrig? Jeg skal i hvert fald IKKE have normalt tøj på, for så er jeg ikke en af hendes Little Monsters. Sådan er det bare, hehe. Er i nogle af Mother Monsters(Lady Gaga), Little Monsters? Smid en kommentar.

En anden jeg også er meget stor fan af, det er Miley Cyrus, og hende har jeg hvert fan af lige siden jeg var lille. Jeg sang, og synger, næsten altid med på hendes sange, når de kommer på Disney Channel... og ja, jeg ser Disney Channel. Hvis jeg også fik chancen for at møde Miley Cyrus, ja, så vil jeg tage den chance! Uanset hvad det var!

Jeg håber snart, at hun laver en ny sang.. det har jeg hørt, at hun er i gang med, eller også hjalp hun en anden... Hun skal snart lave en ny sang, tak. Hvad syntes i om hendes sange? Smid en kommentar.
Miley Cyrus



















xoxo

1 kommentar:

  1. LADY GAGA ER GUD!

    www.lucasbergan.blogspot.com
    (Tjek hvis du har lyst)

    SvarSlet