mandag den 11. februar 2013

Dejlig dag?

I dag har jeg tilbragt dagen sammen med min søster, Amanda.

Vi har haft det rigtig sjovt, vi har hygget os og talt meget om ting og sager. I ved. Pigeting, sladder og så noget. Nå men altså, vi har hvert nede i byen fra 11(ca) til halv 4(ca).

Vi shoppede og kiggede på tøj, make-up og tilbehør. I ved. Pigeting. Igen. Jeg fik købt EN MASSE, eller noget i hvert fald. Jeg fik købt en skjorte, som jeg købte i H&M. Jeg fik købt en trøje, eller top, fra Vero Moda..der er et dødningehoved på den. Jeg fik købt noget make-up i Matas, en eyeliner i hvid og en læbestift i pink. Ikke skrigepink, men tilpassende pink. Lyserød kan man vel også sige. HOV! Også fik jeg også købt en blå ansigtsmaske, som jeg måske tager på i løbet af aftenen, sammen med Amanda. Min lugter af blåbær, eller sådan noget og hendes af karamel. Ret fedt.

Vi var også ude at spise, for første gang uden vores forældre. Eller ikke helt. Vi har også spist nogle gange på Vaffelhuset selv, men ellers ikke. Vi havde, eller Amanda havde, nogle gavekort(bøfkort) til Jensens Bøfhus, som vi valgte at bruge i dag. Det gavekort(bøfkort) bestod af en Frokost-bøf med kartofler og favoritsovs/sauce. Lækkert. Også fik vi noget vand med citron til.

Så ja, jeg har haft en ret dejlig dag sammen med min søster. Det er nok første gang, efter lang tid, at vi har gjort sådan noget her sammen. Ansigtsmasker, film og så videre.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar