søndag den 24. februar 2013

Nyt fra MIG..

..jeg har lidt nyt nyt? nyt nyt, haha, det lød underligt...

Jeg er begyndt at tegne, yay. Jeg ved ikke hvorfor, men lige pludselig begyndte jeg bare at tegne. Jeg har tegnet en MASSE Lady Gaga tegninger, men ikke alle er på Facebook desværre.
Hvis i har nogle idéer til de næste tegninger, en kendt eller måske jer, så skriv en kommentar herunder, på Facebook eller på min væg på Facebook. Hvis I vil have at jeg faktisk bemærker jeres kommentar, så skal det skrives på Facebook. Ellers vil jeg nok ALDRIG opdage det.

Også er jeg også begyndt på at lave YouTube videoer igen. Jeg har lavet to videoer indefor det seneste måned og der vil komme flere, med JERES HJÆÆÆÆLP. Nu kommer det igen igen igen. I skal kommentere indlægget her, kommenter en status på Facebook eller skrive på min væg på Facebook.


UH! Også er der så min konfirmation. Jeg er meget tæt på at være færdig med det hele. Jeg(og min søster)mangler bare bordpynt - og kort, og...og.....noget andet gætter jeg på? HOV! Jeg mangler også sko og andendagstøj. I dag var jeg også på konfirmationsmesse i Aulum. Det var ret fedt, fordi der var der ønskeidéer, bordpynts - og kortsidéer, osv. Fik en lille idé over hvordan jeg så skulle se ud til Blå Mandag. Love, love, love. Der var også lodtrækning på messen med FEEEDE gaver. Jeg vandt bare ikke noget, men det var stadig spændende? Dogani kom også, hvis I kender ham. Jeg kender ham ikke så godt og har aldrig hørt hans musik, men han lød ret godt. Så først gang jeg hørte hans musik, var live.


Jeg håber I har haft en fantastisk søndag og tilbragt dem med de bedste.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar