søndag den 10. februar 2013

Kilehæle..

I år bliver jeg 14, jeg bliver konfimeret og jeg har tilladelse til at have kærester for min mor..også kom jeg til at tænke på noget. Må jeg så også få kilehæle?

Ikke nogle høje nogle vel, bare nogle i tilpas højde, så jeg ikke bliver ALT for høj.
Så fandt jeg lige tre par på Google, og jeg har intet link til dem. Det pisser mig bare fuldstændig af, at jeg ikke har hjemmesiden, eller et link, til de her sko, grrrrr.

Jeg vil i hvert fald gerne have et par kilehæle her efter min konfirmation, eller til 2. dags tøj. Det kunne være fedt, det kunne. Jeg skulle selvfølgelig bare lige lære at gå i dem først. På den rigtige måde. Jeg har tænkt mig at søge lidt på nelly.com og alle de der andre sider.

Mine favoritter på billedet er de grå og blå. De sorte er ikke rigtig min stil. Jeg håber at jeg må få et par, en dag, eller at jeg selv må købe et par. Tror jeg at jeg gør. Det er jo mine penge, såå.
Hvad syntes i om kilehæle? Personligt ELSKER jeg dem og det er der også andre i min klasse der gør. De er så f**king fede.

Forresten! Hvis i mener at i har set nogle par der ligner disse, så kontakt mig lige over Facebook eller bare i kommentaren. Smid et link eller noget, så jeg kan tjekke dem ud og se hvor meget de koster, hehe.


xoxo

1 kommentar:

  1. Undskyld. Nu ved jeg jo intet om dig eller din familie. Det kan have noget med dit bosted, religion osv at gøre, men det lyder som om at du ikke får lov til så meget? Bare det at du først nu har fået lov til at få en kæreste. Mine forældre har aldrig sat en grænse på den måde men jeg har stadig respekteret at de måske havde lidt større indflydelse dengang.

    Jeg er selv 14 år og ejer flere par kilehæle OG stilletter. Jeg synes det er helt normalt at du gerne vil have et par høje sko. Jeg synes dog ikke at du skal købe den uden dine forældre ved det. Snak med dem om det og forklar at du rigtig gerne vil ej et par og at det faktisk er meget normalt. SÅ får du også en ide om hvad de synes om det og sammen kan i finde en løsning som i begge er enige i.

    Håber du kunne bruge det til noget

    SvarSlet