tirsdag den 29. januar 2013

Fantasyhistorie og dagen derpå.

Oppe på skolen har vi fået en opgave for, som skal afleveres næste fredag. Jeg har allerede skrevet fire sider, næsten, hvilket jeg er meget stolt af.

Opgaven er at vi skal skrive en fantasyhistorie på min. 1 side. Maks antallet er ligemeget. Vi skal bare skrive om hvad vi har lyst til, som om vi er forfattere. Vi SKAL skrive noget overnaturligt, det ligger i navnet. Min historie handler om en pige, som hedder Felicia, der lige har overvundet kræft/cancer og har magiske evner.

Når jeg er færdig med historien, kommer den ud på Movellas i kapitler. Måske bliver den lang, måske bliver den kort. Det ved jeg ikke, men jeg er i hvert fald oppe på fire sider, hehe.

Jeg har ikke nogen titel til min historie endnu.


Uh, nu til noget andet lidt sjovere. Vi havde praktikanter oppe på skolen i dag og de var OVERDREVET seje de var! Vi havde det virkelig sjovt i de sidste to timer, syntes jeg. Vi havde en quiz, legede BOM og havde sådan noget underligt noget til sidst, der var mega forvirrende. Svært at forklare hvad hun gjorde, men det var i hvert fald sejt.

Forresten har min bedsteveninde/penneveninde lige oprettet en blog på Facebook. Jeg vil blive glad hvis i gad gå ind og smide et like. Tror også at hun vil blive glad, hehe. Her er linket: https://www.facebook.com/#!/pages/Caroline/149438438545036


xoxo

1 kommentar:

  1. Super sød blog du har - samt header. Jeg prøver stadig at få min blog op og køre og du er meget velkommen til at tage et smut forbi min.
    Vi kunne evt. følges?
    knus
    www.Imszz.blogspot.com

    SvarSlet