søndag den 27. januar 2013

Engelsk blog..

Min engelsk lærer har fortalt mig, at jeg er god til engelsk..meget god...og derfor overvejer jeg at starte en engelsk blog op, for at se hvad der så sker, eller måske skrive engelsk herpå nogle gange, jeg ved det ikke.

Jeg vil gerne høre jeres mening, ja jeres mening, om det her forslag. Tror i at den vil blive læst af folk? Tror i at den vil få followers og mange sidevisninger?

Det kunne nemlig være en mulighed, at blogge på engelsk, hvis man vil have likes på Facebook..ja ALLE bloggere er en lille smule likehunters, men de fleste af dem tør bare ikke indrømme det, hehe, og det ved de også godt selv.

Men helt seriøst, syntes i at jeg skulle begynde at blogge på engelsk? Det kunne jo være fedt, måske, at kunne komme ud med ting til andre lande, hvis i forstår. Altså, skrive om hvordan det er i Danmark, måske. Reklame og sådan, hehe.

Nu håber jeg i vil svare, for jeg vil gerne høre(eller læse)jeres mening om dette forslag.


Uh og har i lagt mærke til det nye cover? Jeg har selv tegnet det, og redigeret lidt på det i et program, som hedder pixlr.com. Jeg er begyndt at tegne lidt, og der vil måske komme billeder ud herpå bloggen, eller facebook, af andre ting som jeg har tegnet og sådan. Indtil videre er der kommet lidt tegninger ud, som jeg håber i vil kigge på.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar