tirsdag den 22. januar 2013

Jeg er så glad i dag...

... og hvorfor er jeg så glad i dag? Det er jeg fordi at der sker noget STORT på vores skole.

For første gang, tror jeg, er der SKOLEBAL på vores skole. Ligesom i filmene, på en måde, hvor der er fine kjoler og sådan. Alle de andre i min klasse syntes det er nedern, men jeg f**cking elsker det. Helt seriøst, jeg eeeelsker det. Har aldrig hvert til bal før, eller skolebal? Og jeg glæder mig så meget.

Det er skolens elevråd der laver dette skolebal, og det er godt fundet på efter min mening. Min søster Amanda er også med i elevrådet, hehe. Elevrådet står for det hele, alt sammen, men søger frivillige til at hjælpe og sådan. Der vil jeg melde mig. Helt seriøst jeg vil melde mig som frivillig til at gøre alt det, som de mangler hjælp til. Det er blandt andet at sætte lys op og bærer instrumenter ind.

Hvorfor instrumenter? Tjo, det er fordi der også skal være talent show åbenbart. Ikke at det er fint nok med et talent show, det er bare...JEG VIL GERNE HAVE HVERT DOMMER. Det er 4-5 klasser der er dommer, og det er jo IKKE fair, syntes jeg. Jeg syntes det skulle have hvert 6-7 klasser, som var dommer. Det vil have hvert mere fair at de ældste elever var dommer. Det er bare min mening.

Men altså, nu til noget andet. Tøjet. Jeg har allerede planlagt hvad jeg skal have på, men altså...jeg skal lige finde ud af om jeg stadig har det. Man skal vidst have kjole på til ballet, hvilket jeg er ok med. Går bare ikke så meget med kjole, og den eneste kjole jeg har, som er pæn er min konfirmationskjole også en, som jeg ikke kan huske om jeg har. Den er måske for lille nede ved anklerne, men så klipper jeg den bare til, hehe, det kan man sagtens.Jeg vil klippe kjolen til knæerne eller lidt over, men ikke for meget.
Kjolen som jeg gerne vil have på, er hvid, men nogle blomster på. Ok det er en blomster kjole med hvid baggrund, som jeg selv syntes er ret pæn og at den kunne gøres pænere med et lille touch.

Hvis i har en idé til hvordan make-uppen kan være, håret og sådan, så skriver i bare til mig i kommentar eller på Facebook(besked på siden). I bestemmer selv.

Ok, det her er nok et meget piget indlæg, men sådan nogle skal der da også være plads til, ikke? Det syntes jeg.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar