fredag den 25. januar 2013

New in | Skolebal

Ok ok, jeg fortalte jer at jeg vil klippe i min kjole.. Planen er ændret, jeg købte lige to nye.

I pieces er der et slags tilbud på TO kjoler for 100kr. så ja, jeg købte to i stedet for en, for en kostede 75kr, hehe. Den ene er orange og den anden er lyseblå. De er ens, men stadigvæk super søde syntes jeg. Pieces er en af mine yndlings butikker tror jeg.

Jeg var også en tur i Matas, hvor jeg købte et par strømpebukser/tights som jeg ikke tog nogle billeder af desværre, men de er brune så de passer til huden.

Ved godt det ser lyserødt ud, men altså, det er en effekt på Instagram.
Instanavn: danishcamilla
Nu tænker jeg bare på make-up, hår og smykker. Har i nogle idéer til hår og make-up? Jeg klarer selv smykkerne. I kunne måske sende links eller en besked på Facebook med billeder eller noget. Der er bal/fest den 1. marts, og jeg ved godt det er tidligt at tænke på, men hey...jeg er forberedt og jeg har sommertøj, kunne det blive bedre?


Jeg håber i har haft en fantastisk dag, for det har jeg i hvert faldt, meget hyggelig. Klasselæreren er syg, så vi har fritime i to timer, elsker det. I aften(eller nat) skal min søster til Filmnat, som det vidst hedder, og hun skal derhen sammen med en fra klassen. De skal se fire film fra klokken 23:30 til 08:00, så det er jo lang tid. Måtte gerne komme med, men det gad jeg bare ikke lige. Måske næste gang, hehe? De skal se Alle for én(som også kommer på søndag), The Hunger games(har jeg set), Avengers(nej tak) og Step Up Revolution(har Amanda set). Det bliver da meget hyggeligt for hene, håber jeg. Der kommer også to andre fra min klasse, ellers ved jeg ikke hvem der kommer.

Det var lidt update med et lille indlæg her til sidst. Jeg håber at i stadig læser mine indlæg, selvom der måske ikke bliver delt noget så tit som sidste år, men jeg vil prøve at rette op på det.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar