søndag den 20. januar 2013

Update, eller noget?

Jajajaj, jeg ved godt jeg ikke skriver så meget på bloggen mere, så her kommer et lille indlæg om alt og sådan. Jeg har ikke rigtig noget nytårsfortsæt, som mange andre for der er ikke rigtig noget jeg vil gøre ved mig selv, for jeg er den jeg er... og i sidste ende så glemmer jeg det alligevel.

Jeg har shoppet lidt, har ikke nogle billeder af det, desværre, men jeg var mest i pieces, håhåhåh.

Jeg har også hvert til FF, også kaldt Funky Fredag, sammen med en rigtig dejlig veninde. Bloggeren Julie, som i nok kender håber jeg. Vi havde det virkelig sjovt, selvom vi ikke var inde og danse så meget, fordi hun ikke lige er den mest festglade type. Det er helt ok, selvom jeg blev lidt desperat efter at komme ind og danse.... ja jeg er lidt glad for at feste. Vi var sammen med nogle forskellige mennesker, men vi sad også bare og snakkede. Det var hendes første gang, og hun vil gerne prøve det igen, hvilket jeg er glad for, håhååh. Bagefter festen sov vi sammen, så X Factor og sådan... eller jeg så ikke så meget, fordi jeg faldt i søvn.

Ellers har jeg ikke lavet så meget andet, end at stene Facebook og Instagram, og at være i skole.
Her er min insta, i tilfælde af i måske vil følge mig? Bare så i ved det, er mere på instagram end her på min blog: @danishcamilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar