søndag den 17. februar 2013

Mums, nutella!

Ok ok, jeg har sat mig op for det ultimative nu!

Den dag jeg når de 200 likes på min Facebookside, så spiser jeg en HEL bøtte nutella selv! Jeg gør det sammen med min veninde, Julie, men vi gør det først når vi begge når de 200 likes....vi har aftalt at gøre det sammen nemlig.
Forstiller mig hvor klamt det bliver, at æde sådan en hel en. Selv. Orh, for det dårligt af at tænke på det, men det bliver sikkert også lækkert, kunne jeg forstille mig. Haha, og i stedet for at det måske skulle gå langsomt i videoen, så speeder vi det op. Måske kommer det til at tage en halv time, måske kun 10 minutter? Man ved aldrig.

(Haha, jeg ved ikke lige hvad der sker for det billede jeg fandt på Google)

Men hvis I, mennesker og dyr, gerne ville se os spise sådan en, så skal i gå ind og like os. For ellers så sker det altså ikke. Overhovedet ikke. Gør det kun, hvis jeg får alle de likes.
Så nu håber jeg, at I går ind og liker os begge, så vi kan få det gjort.

Og husk! Vi gør det for jer, haha! Så I kan få et billigt grin den dag, eller noget. Så like like like og del del del!


 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar