torsdag den 7. marts 2013

Maj måned

Jeg er begyndt at glæde mig helt vildt meget til dagene op til min konfirmation, min konfirmation og Blå Mandag.

Hvorfor dagene op til konfirmationen?
Min penneveninde gennem 5 år, cirka, kommer den 9 maj og bliver til 12 maj. Hun kommer også med til min konfirmation. Jeg glæder mig virkelig meget, da det er første gang vi mødes.
Jeg har allerede planlagt noget af det vi skal. Jeg vil vise hende rundt i byen, og tage hende med ud at spise på Golden Palace på min fødselsdag(10 maj). Dagen før(9 maj) vil vi nok blive hjemme hos mig og pakke ud, slappe af og gå en tur rundt i kvarteret hvor jeg bor, tror jeg nok. 11 maj, ved jeg ikke hvad vi skal lave, men det vil nok komme til os. 12 maj bliver jeg konfirmeret, og der skal hun med ind i kirken og med til festen, hvilket nok også bliver hyggeligt.

Dette er min penneveninde, Caroline, som bor på Fyn. 


Hvorfor min konfirmation?
Det siger vel sig selv, hvorfor jeg glæder mig? Altså, festen, gaverne, maden og hyggen er top punkterne. Vi starter med at være i kirken klokken 9, halv 10 tror jeg. Derefter er der fællesbillede, sammen med de andre som konfirmeres i en anden kirke. Efter det fortsætter vi ud til Bowl'n'Fun, hvor vi spiser varmt mad og drikker kaffe og får dessert. Der vil vi også pakke ALLE vores gaver op, hahaha. Hen på eftermiddagen, tror jeg, der smutter vi hjem til os og får lidt mere kaffe, og der bliver også skrub-af mad. Så ja. Det bliver nok hyggeligt, håber jeg.

Hvorfor Blå Mandag?
Uha, glæder mig viiiiiiiiirkelig til Blå Mandag, uha uha uha. Har godt nok ikke købt selve tøjet endnu, men skoene er i hus, yes! I kan sikkert ikke gætte hvad det blev, så jeg siger det bare ligeud: Det blev KILEHÆLE! Sådan nogle der er i sneakers, I ved. Altså, det er svært at forklare og jeg kan desværre ikke vise jer et billede af dem før om 2 måneder og 7 dage, øv. Og jeg må ikke gå med dem før om 2 måneder og 7 dage. Virkelig øv. Men på Blå Mandag der skal vi til Århus hvor vi starter med at shoppe i fire timer og derefter tager vi i Event Hall, tror jeg det hedder. Der er der en masse underlige forlystelser og ting man kan prøve. Kæmpe bordfodbold, hvor du er fodboldspilleren, paintball og en masse andet, som jeg ikke rigtig kan huske, haha.


Jeg ved godt at jeg ikke lægger særlig mange billeder ind, og når det endelig er, så er det bare nogle jeg finder på Google eller nogle gamle nogle, men det er der en forklaring på:
Jeg har intet kamera og det tager ALT ALT ALT for lang tid at uploade fra mobilen, men jeg håber inderligt at jeg får et kamera i konfirmationsgave, så jeg kan uploade tonsvis af billeder til jer, haha. Det håber jeg i bliver glade for.


xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar