torsdag den 14. marts 2013

No kamera, sorry

Der er ikke særlig tit billeder på bloggen.


Jeg har bare simpelthen ikke noget kamera, men jeg håber selvfølgelig at jeg får et til min snart kommende konfirmation. Hvis jeg nu får et til min konfirmation(måske fødselsdag), så lover jeg at der kommer en masse billeder ind. Det her vil blive til en billedeblog om ikke så lang tid, hvis jeg får et kamera.

Jeg håber på at til min konfirmation, så må jeg lægge en masse billeder ind fra dagen. Og måske også fra Blå Mandag, og der kommer selvfølgelig også en New In efter Blå Mandag, men måske først om tirsdagen da jeg kommer sent hjem om mandagen. Vi har lige fået sendt programmet ud for hele dagen og det program siger at vi først kommer hjem lidt sent. Måske klokken otte. Det virker tidligt, men det er det ikke.
Vi skal nemlig i Aventhall, i to timer hvor der jo er en masse aktiviteter og sådan, så jeg ville nok være ret udmattet efter det, men hvis jeg ikke er særlig træt, så ville jeg da gerne skrive et indlæg, hvor jeg laver den New In. Det håber jeg I vil respektere, hvis jeg ikke kan.

Hvis I gerne ville se lidt flere billeder fra mig, så ville jeg forslå at I følger mig på Instagram. Der ligger jeg billeder ud, så tit jeg nu kan. Mit Instanavn er danishcamilla

Uh, og jeg opdatere mig mest på Facebook, så der ville jeg forslå at I gik ind og smed et like. Linket kommer nede i bunden af indlægget.
Inde på min Facebookside kommer der også nogle gange billeder ind af tegninger, Instagram billeder osv. og ved like nummer 200, der spiser jeg en hel bøtte nutella sammen med Julie, som også skal have 200 likes. Vi ville nemlig spise en bøtte nutella hver, og når vi har alle liksene, så uploader vi begge en video på YouTube med os der spiser en bøtte nutella, haha.
Nu håber jeg I ville gå ind og like.


xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar