tirsdag den 12. marts 2013

My idol | Lady Gaga

Lige nu er Lady Gaga på hospitalet.

Her sidder hun i sin fantastiske kørestol.
Jeg ved ikke om I har hørt det, men Lady Gaga er i øjeblikket på hospitalet. Hvorfor? Der er sket noget med hendes hofte der gør, at hun blev indlagt på hospitalet og operaret.

Som I kan se på billedet, så er hun i kørestol lige i øjeblikket. Hun har fået designet en rigtig sej kørestol. Jeg ved ikke om hun skal ud og optræde, i kørestol, det tror jeg ikke. Men som en ægte little monster, så støtter jeg hende i medgang og modgang.

Little monsters er det hun kalder sine fans, også er hun selv Mother Monster. 

Er du også little monster? Hvis du er, så opret en bruger på hendes helt egen side for little monsters! Jeg har en bruger:
https://littlemonsters.com/

Hvorfor elsker jeg Lady Gaga? Lady Gaga er bare unik, kreativ og smuk. Hun er sig selv, hvilket(undskyld) mange ikke er i dag. Hun tænker på os og tager sig af os. Som om hun var vores RIGTIGE mor. Som om vi var hendes RIGTIGE børn. Derfor elsker jeg hende.

Nu håber jeg at I forstår, at Lady Gaga er meget mere end hvad I tror. Hun er ikke en freak eller særling. Hun er en som tør være sig selv. Hun er en som ikke er bange for hate, som ikke er bange for jer som syntes hun er en freak eller en særling. Fordi hun ved, at hver gang hun bliver hatet, så vil der altid være ÉN fan, eller little monster, som bakker hende op, og jeg er en af dem.


Her er mine top tre yndlings Lady Gaga sange:

  1. Born This Way
  2. Yoü and I
  3. Marry The Night
Det er de bedste i følge mig. De andre er selvfølgelig også gode, men det her er mine yndlings. 

Nu tænker I sikkert: Hvorfor skriver du et indlæg om Lady Gaga? Jeg skriver dette indlæg, så I er klar over at Lady Gaga er en unik person, som ikke fortjener hate.


xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar