søndag den 31. marts 2013

A trip to Præstbjerg plantage

I dag var jeg i Præstbjerg plantage/natur center.

Det var min mor der forslog at vi ikke bare tog ud i skoven. Først troede jeg det bare var skoven der lagde lidt væk fra vores hus, men så sagde hun navnet. Først var jeg sådan lidt, at det sikkert bare var sådan en træls skov uden noget spændende og sådan, men så da vi kom derud. Wauw, det var bare så smukt!

Jeg valgte at tage nogle billeder af det flotte landskab. Jeg tog også nogle fjollebilleder sammen med min kære søster, Amanda, haha. Vi er bare underlige nogen gange, syntes jeg selv.


Et billede udover det hele. Det var fantastisk vejr.
 Man kunne GÅ på søen, fordi der lagde et virkelig tykt lag is på. Det var virkelig sjovt, og i starten der turde jeg faktisk ikke, fordi jeg var bange for den knækkede. Min søster beroligede mig med at hvis hun kunne gå på den, så kunne jeg også.  Hun vejer lidt mere end mig. Derfor.

Min smukke søster, Amanda. 

Random billede. Syntes selv det så ret godt ud.


Man kan TYDELIGT se at der er is på søen. Vi, Amanda og jeg, kastede sten på søen for at se om den knækkede.

Fjollebillede. Vi lavede Titanic, haha.

Smuk lille å. Ja, der er en finger i billedet og det er min kære søster, som valgte at ødelægge billedet lidt. Tak Amanda.



En ged. Bukkebrose, eller hvordan man staver det. Haha, fjollebilledet.





Alle sammen. Den her gynge. Den er bare GUD! Køb sådan en, hvis I gerne vil have en gynge. Den er FANTASTISK at sidde i. Helt seriøst, havde ikke lyst til at rejse mig igen.


Det var så lidt billeder. Måske lidt mange, haha, men det skal I bare hver glade for, for det er jo ikke hverdag jeg lægger så mange billeder ud til jer, vel?

I er meget velkomne til at kommentere, hvad I syntes om billederne. Jeg vil gerne have lidt ros og ris. Billederne er forresten taget med min mobil, en Sony Xperia Miro, hvor jeg ændrede indstillingen til Landskab. Så er I fri for at spørge om det, haha.


xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar