onsdag den 27. marts 2013

OFTD+DIY

Her er min unikke stil.

Jeg viser her min unikke stil, som for det meste består meget af Vero Moda, Pieces og Only. Men i dag er den lidt anderledes, syntes jeg.

Her ses mit outfit langt væk fra.
Her er min bluse/trøje hvor der står GEEK på. Den er købt i den nye butik Cremefraiche.
Mine sort/hvide stribede bukser. Jeg er personligt helt vild med dem.
De er købt i Vero Moda.
Jeg har valgt at folde mine bukser to gange op, da jeg syntes det ser smart ud.

D.I.Y - nem neglelak.

 Jeg ville lave en lille D.I.Y til jer, hvor jeg viser hvordan du kan lave en nem, men flot neglelak.

Før du begynder så skal du bruge en ikke-gennemsigtig neglelak, måske rød eller grøn? Sådan nogle stærke farver, også skal du bruge en gennemsigtig neglelak, hvor der er lidt glimmer i måske.

Forresten så er neglelakken til højre købt i Frankrig.
1. Nu skal du bruge pangfarven.

Du skal nu lægge et tykt lag neglelak på og du skal starte med pangfarven. Det er en god idé at fjerne den neglelak du har på først. Ellers bliver det ikke særlig pænt.

Giv det eventuelt et lag mere, eller to, hvis du syntes man stadig kan se neglene.

Lad det tørre, før du begynder på step 2.

Billedet er taget fra min Instagram @danishcamilla
2. Nu skal du bruge den gennemsigtige neglelak.

Læg nu et tykt lag af den gennemsigtige neglelak på.
Giv den eventuelt et eller to lag mere, da det kan give en pæn glans, og se flot ud, som på billedet. Lad det tørrer FØR du lægger et nyt lag på.











Det var så det. Jeg håber I kan lide det. Det kan jeg i hvert fald, syntes det giver et pænt resultat. Uh, og jeg håber også I kunne lide mit OFTD.


xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar