lørdag den 16. marts 2013

What I think about this years X Factor

Jeg spurgte min veninde om hvad jeg skulle skrive et indlæg om. 

Jeg forslog en 'Min mening om' som nu hedder 'What I think about'. Derefter spurgte jeg hende om hvad jeg skulle skrive min mening om og det blev dette års X Factor. Så jeg ville nu skrive om hvad jeg syntes om dette års dommere, showet og skrive om de tre bedste deltagere i år(efter min mening).


Jeg syntes at dette års X Factor ikke er så godt som det plejer. Dem der var med kunne ikke synge, eller de fleste af dem i hvert fald. Jeg fatter ikke hvordan de fleste overhovedet nåede så langt? Men måske har det noget at gøre med de to nye dommere, som jeg nu ville skrive om:
Anne Linnet, hun er den VÆRSTE dommer nogensinde. Jeg kan overhovedet ikke forstå den dame. Først så er hun sukkersød og tager alle med ind i X Factor, men så bliver hun sådan helt en dårlig udgave af Blachmann. Hvis hun er dommer næste år, så ser jeg altså IKKE X Factor mere.
Ida Corr, hun er faktisk en OK dommer syntes jeg. Hun er fair og kan tage beslutninger, selvom det nogle gange er de forkerte beslutninger, i følge mig. Det ville være ok, hvis hun måske var med næste år, men jeg ved ikke helt. Det skal jo heller ikke blive for sukkersødt vel?
Blachmann, han er den BEDSTE dommer! Han siger sin mening, stopper de andre dommere hvis de er forkert på den og ja...han er bare den bedste. Han skal fortsætte som dommer i lang lang tid endnu, for ellers ville X Factor overhovedet ikke være det samme.

Hvad så med de to bedste deltagere/grupper fra i år? Det er KLART hvem jeg syntes er/var bedste, så det bliver ikke svært at skrive om dem.
Anna og Lusanda, det var mine favoritter. Dem kunne jeg godt lide, de sang fantastisk og det var for dårligt at de røg ud. Alt for dårligt, syntes jeg. De kunne have vundet det hele hvis nu de der Wasteland ikke var med.
Chresten, hvis det er sådan det staves. Han er bare god. Han er sig selv, i forhold til de andre, både på scenen og væk fra scenen. Han er bare dejlig, ham Chresten.

Håber det var ok, at jeg lige lukkede mine tanker ud om X Factor. 


xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar