mandag den 11. marts 2013

New design

I har sikkert lagt mærke til at min side har fået lidt nyt og sådan. 

Ny skrift visse steder, og overskriften vil fremover blive skrevet på engelsk. Syntes I om det? Jeg vil bare prøve noget nyt, så den kunne se mere fancy ud, hvis I forstår.
Jeg kan godt lide det nye design. Jeg syntes det er flot, og ikke kun fordi jeg selv har lavet det, men fordi jeg virkelig elsker skriften jeg har valgt. I ved til cover/header, overskrift til indlæg og sideskrift(striben deroppe^^).

I må endelig gerne skrive jeres mening nede i kommentarboksen. Det ville jeg sætte pris på, hvis i gjorde.


Nu vil jeg gerne lige ud med noget. Blogge. Der er kommet rigtig mange nye blogge i det her nye år, og det er flest folk, som bare laver en og kun tænker på likes eller følgere. Hvis man ville starte en blog, så skal man altså have et emne. Jeg (f. eks) blogger om mit liv og min mening om ting og sager.
Her er lige nogle emne forslag, hvis I vil starte en blog:
  • Fashion/mode. I kan vælge at blogge om mode, altså hvor I skriver om de nyeste moder, forårs farverne for i år, sætter tøj sammen på en måde i kan lide det 
  •  Anmeldelses blog. I kan vælge at skrive anmeldelser på en blog. Anmeldelser om film, resturanter/caféer og hvad i nu ellers kan finde på. 
  •  Anonym kritik. I kan vælge at starte en anonym blog, hvor I giver kritik til forskellige ting. Musikere, film, resturanter og hvad i nu ellers kan finde på. Hvis I går over stregen bliver man hatet og elsket. 
  •  Jeres mening. I kan vælge at starte en offentlig blog, hvor I giver både ros og ris til forskellige ting. Igen, musikere, film, resturanter og så videre. Men pas på, det bliver ikke kønt, hvis I går over stregen. 
  •  Jeres liv. I kan vælge at skrive om jeres liv, hvad I går og laver og finder på. Det er nok ikke det bedste at gøre, da det ikke giver særlig mange følgere og sådan, men man kan da altid prøve. Det virker bedst på Facebook, altså at skrive om sit liv. 
  •  En blanding. I kunne jo også vælge at lave en blanding af det hele. Altså, hvor i blogger om mode, anmelder ting, skriver jeres mening og skriver om jeres liv. Det gør jeg lidt også laver jeg også lidt hjælpe ting.
Håber det kunne bruges. Jeg syntes bare at hvis I nu vil starte en blog, så skal den have et topemne og måske nogle små underemner. Men I skal bare ikke efterabe, det er ikke fedt at finde en blog, som ligner en andens helt vildt meget, og det samme med skrive-måden, udseendet og layout.

Nu håber jeg at I vil tænke jer om, FØR i starte en blog. Forresten kan man også starte den med flere, og for begynder, der anbefaler jeg blogspot/blogger.


xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar