lørdag den 30. marts 2013

Polyvore designs

Jeg er begyndt på Polyvore.

Så jeg har designet nogle "sets" som man kalder det derinde, og det ville jeg gerne vise jer. Jeg er ikke særlig god til at sætte tøj sammen men jeg prøvede da. Jeg håber I kan lide det.

Hvis I vil have et andet slags tema for mine tøjsammensætninger, så smid en kommentar herunder eller inde på Facebook. Reagere stadig bedst på Facebook, og tager imod alle "udfordringer"
Her er et lille design til den første date med den helt specielle fyr. 


Til når du skal ud og shoppe med veninderne. Man skal vel se godt ud ikke?

Dette er bare lige to designs jeg har lavet, men jeg håber selvfølgelig på at jeg kan lave flere fremover. Som sagt, eller skrevet, så skal I bare efterlade en kommentar herunder eller på Facebook, og jeg reagere mest på Facebook. Jeg tager imod ALLE slags udfordringer, da jeg syntes det er spændende at prøve noget forskelligt.

Her er min Polyvore "adresse": http://camillabak.polyvore.com/

xoxo
(https://www.facebook.com/millasblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar