onsdag den 3. april 2013

A trip to Klosterhede

I mandags var jeg i Klosterheden.

Det var en hyggelig tur, men jeg vil klart anbefale Præstbjerg plantage og naturcenter, frem for Klosterhede, hvis man er en børnefamilie, vil fiske, spise frokost eller bare nyde en god gå tur i det fri.

Men her er lidt billeder fra min dag i Klosterhede:


Min madpakke: en nutellamad og noget vand.

Lille juletræ, haha!




Forresten, så i morgen så skal vi, min klasse og jeg, lave vores helt egen gudstjeneste. Jeg er graver, og det vil sige at jeg skal sætte det hele op sammen med nogle andre fra min klasse. Jeg kunne have læst noget op, men da jeg ikke selv syntes jeg er særlig god til at læse op, så foretrak jeg at være graver.
Bagefter gudstjenesten, så skal vi over og have pizza i Kirkehuset. Nu håber jeg, at det er nogle pizzaer jeg kan lide, haha.


xoxo

1 kommentar:

  1. Uh uh.... det der gudstjeneste man selv skal lave.. det er virkelig sjovt! Det synes jeg ihvertfald det var! :)

    SvarSlet