torsdag den 18. april 2013

Sport

Der starter noget sports noget på min skole efter sommerferien.

Det går ud på at man skriver en ansøgning om hvilken sport man gerne vil have og hvorfor, eller sådan noget. Nærmere info kommer engang i næste uge til et informationsmøde. Jeg vil gerne være træner i badminton, for de mindste. Det tror jeg faktisk jeg vil være god til, og det er i forbindelse med fritter og børnehave, at man træner dem.

Næste år(skoleår)der går jeg på en ny skole, for det skal man jo efter 7. på min skole, så der er jeg bange for at det ikke kommer til at passe ind på mit skema, men det er ordnet, fortalte min skoleleder. Det kommer til at passe med det kommende skema, som jeg får. Så jeg vil komme hjem fra skole, have måske en til to timer også skal jeg afsted igen. Derfor vil jeg gerne.

Her er nogle af de ting, man får ud af at være Ung Leder:

  • En fed uniform med logo, som blandt andet er skolenslogo og sådan.
  • Løn, måske.
  • Fede oplevelser, hvis ikke løn.
Der kommer eller er sikkert en masse andet, men jeg ved det ikke endnu. Det er faktisk ret spændende.

For at lærer det man skal, så skal man på et tre-dags kursus og derefter to dage på en efterskole. 
Der er vidst et par skoler rundt omkring der også har sådan noget Ung Leder noget. Det tror jeg hun fortalte noget om, og det er bare sejt. Jeg glæder mig til det informationsmøde, så jeg kan finde ud af om jeg rent faktisk gider det.

Hvis I syntes det lyder som en god idé, så kunne I jo forslå det på jeres skole? Det skader jo ikke at prøve. 


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar