tirsdag den 16. april 2013

Sims 3 | Paradise Island



NYT SIMS ALLE SAMMEN.

Ok, i juni udkommer en ny UDVIDELSESPAKKE. Den hedder, på dansk, Paradis Øen og der er en masse fede nye ting og muligheder i den. Der er en masse slags både, som man kan sejle rundt i og opdage nye øer. Man kan dykke ned i havet og finde skjulte skatter. Man kan bygge en husbåd. Behøver jeg sige mere for at overbevise jer om at den bliver over fed?

Jeg glæder mig til at jeg kan komme ud og købe den, fordi hvis min penneveninde kommer i den uge eller ugen efter, så kan vi jo spille sammen. Jeg har planlagt at vi skal være sammen i to uger, en uge hos mig og derefter en uge hos hende. Jeg skal selvfølgelig bare lige spørge hende først, men whatever! Det er ikke det dette indlæg handler om.

Her er en lille "trailer" af hvad man kan.

Hvis I vil vide mere om dette nye spil, så tror jeg desværre i må vente til maj indtil der kommer mere godt information om det. Der vil nemlig engang komme en Walktrough ud på YouTube engang, hvor de gennemgår hvad man kan i spillet, med figurer og sådan, så glæd jer. Jeg ser i hvert fald frem til den.
Sådan kommer den til at se ud.
Den her er til alle Sims-spillerne, som måske er lidt sløv i det og ikke ved dette før den er udkommet. Så dette er bare en lille update om Sims. Fremover, vil jeg også skrive mere om Sims, hvis der kommer en ny en og sådan, så I kan være opdateret. Bare så I ved det, så har jeg 15 Sims-spil installeret på min computer, haha.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar