lørdag den 13. april 2013

Baked all day



Store bagedag med mor og søster.

Jeg har bagt alt muligt hele dagen sammen med min mor og min søster. Det var sjovt og det var på grund af konfirmationen vi gjorde det. Altså, til vores fest så starter vi med at være i ude ved Bowl'n'Fun også fortsætter vi hjem til skrub-af-mad. Derfor har vi bagt hele dagen.

Vi bagte pølsehorn, mini pizzaer, cupcakes, Sarah Barnard og drømme et eller andet. Jeg bagte, eller hjalp mest til ved mini pizzaer og cupcakes. Hvis jeg kunne huske opskrifterne, så vil jeg skrive dem...men det kan jeg ikke så ja.
Minipizzaer
Mini pizzaer.

Oreo cupcakes.

Mini pølsehorn.
Det er ikke billeder af det vi har lavet, men nogle jeg fandt på nettet. Bare lige så I ved det. Hvis I gerne selv vil lave noget lignende, så kan i bare gå på nettet og søge det. Så kommer det straks hvis I søger rigtigt.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar