lørdag den 27. april 2013

Shopping? DONE.

Jeg er officielt færdig med at købe Blå Mandags-og konfirmationstøj og ting.

I dag fik jeg færdig gjort mine sæt tøj og jeg er personligt rigtig glad for Blå Mandagssættet. Jeg ved ikke hvorfor, men det så bare rigtig godt ud på mig. Helt seriøst. Jeg ved godt at nu vil I sikkert gerne se mig i tøjet og sådan, men nej. Det må I ikke før efter Blå Mandag eller to dage før. Jeg ville gerne have det som en hemmelighed.

Jeg er også færdig med konfirmationstøj og tilbehør. Ikke mere til Camilla. Ikke noget bælte eller hårpynt. Det ser bare ikke pænt ud til mig, syntes jeg, men her er mit tilbehør:

  • Sort taske med nitter
  • Halskæde med tyr i en ring. Jeg fik den i julegave af min søster, tak Amanda.
  • Min dåbs halskæde. Et lille kors i guld, eller guldfarve. 
Det var sådan cirka det faktisk. Der er ikke rigtig mere jeg skal have til min konfirmation. Måske skal jeg have lidt glans eller glimmer i mit hår, men ikke rigtig andet faktisk.
Så er der så også mit Blå Mandags tilbehør. Der er der virkelig ikke særlig meget:
  • Sort taske med nitter(konfirmations tasken)
  • Halstørklæde i orange og hvid.
Det var faktisk det. Ikke andet, og har ikke brug for mere. Jeg syntes det er fint og det er det bedste, haha. Men jeg lover stadigvæk at I får billeder af min konfirmationsdag og min Blå Mandag. Hvis jeg får et godt kamera bliver det taget med den, hvis altså den er klar til at blive brugt der på dagen. I vil også få billeder af mine dage med Caroline og måske også et par videoer. Jeg regner med at lave en stor video over det hele, Blå Mandag, konfirmation og dagene med Caroline, eller at jeg opdeler det. Jeg håber I vil sætte pris på det.



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar