fredag den 26. april 2013

2 weeks + 2 days



Nu er der kun 2 uger + 2 dage.

Sådan cirka, kan man godt sige. Det er ved at blive lidt sent nu, så ja.

Men hvorfor plustegnet? Tjo, for om PRÆCIS to uger, så vil min penneveninde være der. Det er forresten også min fødselsdag der(10 maj). Og 2 dage, for der skal jeg konfirmeres!
Der er mange der tænker "Nøø, så får du bare INGEN fødselsdags gaver, hahaha" og der tager I fejl.
Jeg får da fødselsdagsgaver. Selvfølgelig. Hvorfor skulle jeg ikke få det, når det nu er min fødselsdag? Hallo, selvom det måske var fire dage fra jul, så ville jeg da stadig få fødseldagsgaver? Min far har fødselsdag dagen efter juleaften og han får da fødselsdagsgaver, så ja. Jeg kom helt ud af emnet.

Jeg har sikkert fortalt om Caroline før. Det kan jeg huske. Men ved I hvad? Jeg glæder mig mere til hun kommer end til jeg skal konfirmeres. Det lyder sikkert sindsygt, men altså, sådan har jeg det bare. Det kan godt være at så lørdag, der glæder jeg mig SYYGT meget, men lige nu: NIKS, ingenting.
Men selvfølgelig, så glæder jeg mig da en lille smule til dagen, hvor alle skal se hvor smuk jeg egentlig kan være. Nogen siger jeg ikke er smuk, og det ved jeg godt at jeg ikke er, men det gør ikke noget. Jeg har ikke noget imod det, for en dag er der en som vil kunne finde det smukke frem i mig uden at ændre på det.


Jeg vil sørge fir at I får nogle billeder af kjolen, make-up og hår. Måske også en how to do med både hår og make-up. Det skal jeg nok sørge for at der kommer på et tidspunkt. Jeg vil nok tage billeder, måske lave en video efter min konfirmation eller mens det bliver lavet. Man ved aldrig.

Men I hvert fald, så vil jeg bare sige tillykke til alle konfirmanderne og at jeg håber I får eller har haft en super dejlig og fantastisk dag. 


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar