tirsdag den 23. april 2013

More YouTube?

Skal jeg lave flere videoer på YouTube?

Jeg har en YouTube-bruger som jeg ikke bruger særlig meget. Jeg har lavet et par videoer, men jeg er stoppet lidt med det igen. Jeg har INGEN fantasi OVERHOVEDET. Altså, jeg har en masse fede ting på mit værelse og sådan. Altså, jeg tegner jo meget. Men jeg ved ikke hvad for en slags video jeg skal lave. 

Indtil videre har jeg lavet en mobbe video, et par make-up videoer og resten er ellers bare "fjolle"videoer, hvis man kan kalde dem det. 

Her er to af mine videoer, som I lige kan se hvis I lyster:

En mobbevideo, lavet sammen med Julie( http://evtf.blogspot.dk )

En make-up, hvor jeg gør mig klar til fest.

Vejret er jo ved at blive bedre og der er lockout, derfor kom jeg til at tænke på YouTube. Hvis I har en idé til en fed video, både indendørs og udendørs, så smid en kommentar også kan vi se om jeg kan lave en fed video ud af jeres idé, hehe. Jeg laver gerne "for sjov" musikvideoer, hvor I vælger en sang. Det skal helst være en ny sang, eller en meget kendt sang. Jeg laver forresten også challenges, hvis I ikke vidste det. Der er bare ingen der har givet mig en challenge endnu, så...ja.
Hvis der foreløbig kommer en video, uden I ved det, så kan det være den lige bliver klemt ind i et fremtidigt indlæg.

Hvis I syntes der er alt for LIDT billeder, så må I også gerne spørge efter flere billeder. 

Nu håber jeg altså at I vil komme med forslag til videoer. Jeg tager imod ALLE jeres forslag og ser om jeg kan lave noget godt ud af det.


xoxo

1 kommentar: