søndag den 17. juni 2012

En regnvejrsdag.

Godmorgen bloggen.
Det regner meget i dag syntes jeg, og det ligger lige op til sommeren. Er det et godt tegn?
Jeg håber det bliver solskin og varme dage, når jeg skal til København. Selvfølgelig også efter jeg har hvert i København, men meeest når jeg er i København. Jeg har ALDRIG hvert i KBH og det er måske underligt for nogle af jer, men jeg er bare glad for jeg (ENDELIG) skal afsted.
Det bliver sammen med mine bedsteforældre og min søster, Amanda. Jeg skal seriøst bare shoppe.

Her i morges fandt jeg ud af, eller min søster og forældre gjorde, at vores hund ikke var lukket ind i sin hundegård. Den har en hundegård fordi, den fælder meget. Så der stod min lille (meget store) hund ude i regnen og frøs. Min far sagde han nok skulle gå ud efter ham, men nej. Det ville jeg.
Så jeg tog mine gummistøvler på og min regnjakke også løb jeg ellers ud til ham.
Han stod faktisk og rystede rigtig meget og pev lidt. Han blev så glad for at se mig, at han hoppede næsten op på mig. Han er bare kær han er. Han havde viklet sig rundt om noget med sin snor og jeg blev nød til at slippe ham fri, selvom jeg ikke måtte. Det gjorde mig glad, at se ham glad.
Jeg lukkede ham ind i hans bur og viklede hans snor fri. Så gik jeg indenfor og fik et bad. Det syntes jeg selv, at jeg havde fortjent. Jeg føler mig lidt som en helt. Min hund syntes i hvertfald jeg er en helt, det ved jeg han gør.
I får lige et billede af ham.



  • Han hedder Kato
  • Han er ca. 5-6 år gammel.
  • Vi fik ham gratis.
  • Han blev mishandlet hos sin gamle ejer.
  • Mange er bange for ham, bare fordi han er stor.
  • Han kan godt være lidt vild, men når han er vild leger han bare.
VI SES BLOGGEN! Håber i kunne lide dette indlæg. MØSH TIL JER ALLE:-*
https://www.facebook.com/Milla.mig <-- Husk liiiige at smide et like. :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar