onsdag den 13. juni 2012

OL - dag 3

Hej Bloggen.
Så er det i morgen min skole skal lave det lille OL. Jeg glæder mig faktisk, selvom jeg er i dårlig form. I dag fandt jeg ud af hvad præcisionkast er og det er noget hvor man kaster en lille bold efter en MEEEGET stor bold. Kuglestød er det hvor man kaster en bold, eller en kugle, så langt man kan.
Og 60meter løb, ved i sikkert godt hvad er.. Man løber 60meter.


Jeg har også hvert ude at shoppe en lille smule sammen med min dejlige tvillingesøster. Hun hedder Amanda og er bare en fantastisk køn pige i mine øjne. Jeg ved ikke hvor ensom min hverdag kunne være hvis hun ikke var ved min side. Vi gik en tur op i gennem gågaden, cirka, og hun købte lidt og det gjorde jeg også. Vi spiste også et sted som hedder Vaffelhuset. Man kan ikke kun få vafler eller pandekager, man kan også få en masse andet som soft-ice, isvafler og pomme frittes. Jeg købte en sød trøje hvor der står Tokyo på. Den er fra TopShop.Jeg købte også nogle toppe. En i pink og en i hvid, med små hjerter på. Ved ikke om man kan kalde det undertrøjer eller toppe. Eller BH. Jeg kalder det bare en top.
Her er trøjen og toppen så. Kun den pinke.. Ikke den med hjerterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar