mandag den 18. juni 2012

Sommerferie!

Yaay! Har lige fået at vide, at på næste fredag har vi sommerferie! Det vidste jeg ikke, eller jeg havde glemt det.. Jeg glæder mig helt vildt! Vi skal om onsdagen overnatte på skolen. Altså HELE skolen.
Om fredagen holder 7. klasse et eller andet aktivitets noget også har vi sommerferie.
Det bliver bare fedt, men jeg kommer til at savne 7. klasse. Min bedsteveninde går i 7. så hende kommer jeg specielt til at savne, men vi holder kontakten sagde hun til mig. Eller vi SKAL holde kontakten. Det bliver sikkert fedt at få sommerferie, men vejret skal bare blive lidt bedre, så jeg kan få noget farve. Jeg er meget bleg syntes jeg, men ikke så bleg som nogle andre.
Jeg håber på at det bliver solskin.. Det håber jeg virkelig. Så skal mig og min bedsteveninde nemlig ud og tage billeder, det gør vi altid på gode dage.
Jeg håber ikke jeg begynder at græde, næste fredag, fordi de skal væk. Det håber jeg virkelig ikke jeg gør. Det vil være SÅ pinligt, hvis jeg nu begynder at græde. Hvis jeg skal til det, skjuler jeg lige mit fjæs eller lader som om jeg gaber. Hehe. På den skole jeg går på, går det kun til 7.
Jeg går på en meget lille, men hyggelig, skole. Jeg tænker altid på, at næste år er det mig der skal væk. Det gider jeg bare ikke. Jeg har ikke lyst til at tage væk. Den skole jeg går på, elsker jeg.

Jeg kan ikke undvære den skole! Søde og hjælpsomme lærer. Også nogle skrappe, men de er mest søde. Det bliver bare SÅ anderledes på en anden skole. Men jeg håber mest jeg ikke bliver mobbet eller noget. Nå.. Nu skal det ikke handle for meget om mig, til næste år, men om sommerferien.
Det bliver sikkert fedt, når de tyrer karmeller inde i klassen. Når vi skal ud til legene. Når vi skal overnatte. Jeg vil ligge ved siden af min bedsteveninde, hvis det er muligt. Og hvis hun gider.
Jeg håber hun gider. Men det var alt jeg havde. MØØSHER TIL JER ALLE!:-*

https://www.facebook.com/Milla.mig <-- Smid nu lige et like!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar