tirsdag den 26. juni 2012

De sidste skoledage

Hej bloggen.
Så er der kun 2 dage tilbage, også har jeg sommerferie. Det bliver sjovt, håber jeg, og jeg håber på godt vejr. Krydser fingre for godt vejr! Håber Gud og Jesus er med mig.
Men i hvert fald.. I morgen, torsdag, skal hele skolen overnatte på skolen. 4. klasse til 7. klasse skal vist sove udenfor, eller skal 3. klasse også? Det kan jeg ikke huske, men det er i hvert fald mange der skal sove udenfor i telt.
Selvom jeg ikke gider sove udenfor, bliver det nok meget hyggeligt alligevel.

Min skole går forresten kun til 7. klasse og det er kun A klasser, hvis man kan kalde dem det. Jeg vil selvfølgelig hellere gå på min skole, end at forlade den, men jeg vidste godt det ville ske på et tidspunkt. Jeg håbede bare ikke det ville gå så hurtigt. Jeg gider ikke forlade min skole, den er så lille og hyggelig.
Næste år er det min tur til at forlade den og det er der åbenbart ikke noget at gøre ved. Så det må jeg bare lære at leve med. Jeg væmmes ved tanken om at skulle forlade den skole, men sådan er det bare.
7. klasse har forberedt en masse aktiviteter, som jeg håber bliver sjove. Jeg fandt ud af at til aftensmad skal vi have burgere. Og jeg HADER burgere. Jeg kan ikke understrege mere hvor meget jeg hader burgere, men det er der heller ikke noget at gøre ved. Jeg har godt nok fortalt min bedsteveninde jeg ikke kan lide burgere, men hun har nok glemt det.
Om fredagen skal der vidst uddeles priser til lærerene. I ved. Årets Lærer og sådan noget. Jeg er sikker på min matematiklærer, for.. Mange år i træk.. For prisen for Årets Sjoveste Lærer. Min matematiklærer er nok den sjoveste lærer på skolen, syntes jeg. Det syntes alle andre nok også. Han kan også være alvorlig, men han er nok mest sjov. Jeg elsker matematik. Ja jeg sagde det. Jeg elsker matematik, selvom jeg er mega dårlig til det. Jeg bliver dårligere år for år. Jeg tror ikke det er min matematiklærers problem. Det er nok bare sværhedsgraden, jeg ikke kan finde ud af.
Min bedsteveninde, Julie, er jo en af dem der skal væk fra skolen. Alle fra hendes klasse, af pigerne, vil give et farvelkram på fredag og det bliver godt.
Jeg tror jeg vli slutte med et farvelkram fra Julie, som skal være langt og varmt.
Ligesom jeg har skrevet før, vil jeg prøve på ikke at græde. Jeg vil prøve.
Jeg vil nok græde når jeg kommer hjem, men jeg vil ikke oppe på skolen.
Det nægter jeg simpelthent. Jeg vil stritte imod!.. Det mener jeg. Jeg siger det ikke bare for sjovt, jeg VIL stritte imod. Jeg håber det bliver to gode dage på skolen, selvom de skal flytte, det håber jeg virkelig det gør.
Hvis jeg bliver for trist, vil jeg alligevel hygge mig så meget jeg kan.
GOD SOMMERFERIE TIL JER ALLE, MØØØØSHER!:-**

https://www.facebook.com/#!/Milla.mig

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jeg synes det er et god indlæg du har lagt ind, men det med at prøve at stritte imod bliver svært! Jeg synes ikke du skal stritte imod, det er din sidste skoledag på din skole.
    Der er nogle venner du ikke kommer til at se mere, også nogle venner du er mere glad for end andre. - Jeg ved SELV at jeg kommer 100% til at græde, fordi jeg har en kæreste jeg ikke skal se mere i hverdagene og nogle veninder jeg kommer til at savne INDERLIGT!!<3.

    Lad vær med at stritte imod. Det vil ikke gøre dig sej!

    SvarSlet