lørdag den 14. juli 2012

De sidste par uger.

HEJ BOYZ AND GIRLZ!

Så er jeg hjemme igen, altså helt hjemme(hvis man kan sige sådan)!
Nu er jeg færdig med alt det ferie-pjat for en tid, i ved, tage ud og rejse rundt og sådan noget
. Det er jeg færdig med for en tid, siger min mor♥.

HVORFOR?♥
Vi bliver hjemme i noget tid fordi vi ikke har råd til at tage et nyt sted hen, lige nu..
Jo måske har vi, enden har vi ikke råd ellers skal vi bare finde et sted, hvor vi kan tage hen♥.. Håber på et varmt sted, så jeg kan spotte lækre fyre♥♥...

KØBENHAVN!

Som jeg fortalte, har jeg hvert i København i 4 - 5 dage på Campingpladsen Absalon♥..
Stedet kan anbefales, selvom der ikke er nogen pool.. Der er til gengæld søde fyre fra andre fyre og en mega underlig legeplads!♥... Jeg har hvert de steder man bare SKAL være, når man er i København. Jeg var på Strøget, i Tivoli(ved godt der også var Bakken), på Amalienborg, i Zoo Hvor var jeg nu mere? Det kan jeg slet ikke huske♥.. Jeg glemmer meget hurtigt for tiden♥.. Glemsomme mig!♥ På Strøget købte jeg et par ting, jeg var meget inde i ginatricot.. Det er bare en OVERFED butik!♥.. Den kunne jeg ikke undgå at komme ind i flere gange, jeg købte to bluser/trøjer og et par "cykel"shorts♥.. Bluserne var begge blå(så de passede sammen).. Jeg var også i NewYorker, hvor jeg købte en nice trøje, meget løs trøje, men nice. Der står på forsiden 'WHAT' og på bagsiden 'EVER' ♥.. Like, like, like..
I Tivoli prøvede jeg ikke så meget andet en Rutjsebanen 2 - 3 gange, Snurretoppen EN GANG!! Snurretoppen vil jeg nok ALDRIG prøve igen, nogensinde. Den giver mig kvalme der vil noget!.. Jeg prøvede også Piraten, jeg tror den hedder Piraten, for det er nogle piratskibe der sejler i rundkreds.. Der lavede jeg bølgen med min søster, mens vi kørte rundt, MEGA FUN!
I Zoo fandt jeg bare verdens sødeste bjørn! Hold da helt op den var kær! Den gik ud i vandet og hen til mig, det var så sødt.. Jeg besluttede mig for at kalde den Søtte, fordi den var så sød, men senere kaldte jeg den Pjuske, fordi den var så pjusket!♥.. Uff den var bare sygt kær♥.. I Amalienborg var jeg bare på museet og i parken, ikke så meget andet.. NÅR JA! Jeg var også i Roskilde Domkirke, fordi vi ikke kom i Frilandsmuseet♥.. Til jer der skal til Roskilde Festival næste år:
I må gerne sove inde i Roskilde Domkirke, helt gratis, hvis i bare viser jeres bånd eller hvad det nu er.. I skal bare vise den til dem i receptionen også må i komme ind og sove, i skal bare selv have sovepose, liggeunderlag og alt det der med selv♥..

DREJBY CAMPING!

Det er bare at fantastisk dejligt sted, det kan jeg lige så godt sige! Hvis i gerne ville derned, så kom med campingvogn eller tag en af lejlighederne!♥.. Hytterne ser nemlig meget faldfærdige ud og der sværmer myg rundt hele tiden♥.. Der er en fantastisk pool, med en sjov rutsjebane.. Der er faktisk to rutsjebaner, men den ene er meget sjovere end den anden.. Det er den store der er sjoveste♥.. Mig og min søster var lidt crimerideres.. Man måtte ikke gå op ad rutsjebanen igen, hvis man var kørt ned, man skulle tage trappen.. Men det "ORKEDE" vi bare ikke, så vi lavede Wipe Out og så hvem der kom først op ad rutjsebanen♥.. Kæft det var sjovt!Jeg var selvfølgelig også rundt nogle steder.. Jeg så en parade, ringridning.. Jeg var på et glaspusteri(meget intressant faktisk), hvor min far købte en lille ko til mig. Sidder med den lige nu, den er sød!♥.. Jeg var også på Papirmuseet, hvor min mor(eller var det far?) købte noget papir(selvfølgelig) til mig, så jeg kunne lave en scrapbog. Er færdig med den, mangler bare billeder..♥.. Jeg lavede vidst ikke meget mere, jeg kan i hvertfald ikke huske hvad jeg mere lavede(der kom den dårlige hukommelse igen!)♥.. Det er bare typisk, min nabo var vildt kær og han tog billeder, men jeg turde ikke snakke med ham! Det så typisk mig.. Jeg ærger mig over jeg er så genert.. Der var også fire lækre brødre!Som boede i København, men en sommerflirt kunne de måske godt bruge? Ligesom min nabo..♥... Jeg håber på en dag at se min nabo igen.. Det kunne være sjovt at se ham igen, selvom jeg ikke kender ham..
Nå...♥
Jeg håber på snart at få en kæreste, som vil elske mig for den jeg er.. Ligesom min eks, han elskede mig for den jeg virkelig var.. Selvom jeg ikke har patter eller noget, var han pisse ligeglad!Sådan skal en fyr være.. I følge mig..♥ Jeg tror gerne jeg vil have sidecut, for at lave et stort SUMMERCHANGE!For måske at overraske folk efter sommerferien, jeg ved det ikke..
Det var så hvad jeg har lavet, håber i har en god sommerferie!♥
KH      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar