søndag den 15. juli 2012

Sang og dans!

HEJ BOOOOOOOZY AND GIIIIIIRLZ!

Jeg har tænkt meget over og nu tror jeg endelig jeg har samlet modet sammen.
Hvis jeg får 80(eller over) likes på min blog, ligger jeg en video ud på YouTube hvor jeg synger en eller anden sang og måske danser lidt af min spasser dans til.

GENERT!
Ja .. Genert det bliver jeg vel, men hvis jeg bare får lov til at indspille en sang hos bedsteveninden(Julie), så skal det sgu nok gå. Det er jeg sikker på!
Hun har jo sit eget "studie" fordi de er meget musikalske i hendes familie.
Det kunne være sjovt at indspille min helt egen sang(eller en anden sang) i deres studie også ligge den ud på YouTube, til jer.

SOM SAGT..
Hvis det her nogensinde skal komme til at ske SKAL i gå ind og sørge for der er mindst 80 likes på min facebook blog: https://www.facebook.com/#!/Milla.mig
Det er ikke bare for at få likes(NÆÆ NEJ!), det er også fordi jeg brænder for musik!
Når jeg bliver stor(voksen) vil jeg uddanne mig inde for musik. Ja.. I hørte/læste rigtigt..
Jeg vil gerne være musiker eller sanger når jeg bliver stor.

X FACTOR!!
Mig og bedsteveninden(Julie) har besluttet os for, at hvis vi ikke kommer med i MGP næste år, så går vi efter X Factor. Vi kommer sikkert ikke med, men vi vil da prøve!

- Det var vidst alt for i dag BOOOOYZ AND GIIIIIIRLZ!!
  Håber i vil høre mig synge, lad os kalde det en udfordring!

MØØØØØØØØØSHER TIL JER ALLE!!!!:-***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar