søndag den 22. juli 2012

Spejderlejr 2012

I kender vel alle den store Spejderlejr, som bliver holdt i Holstebro, ikk?
Jo, jeg har hvert nede til den fordi, jeg bor meget tæt på den og det er meget hyggeligt med sådan nogle spejdere der render rundt omkring og larmer, skriger og jeg ved ikke hvad.
Det er da meget hyggeligt, hehe. De er meget sjove at gå i mellem. Jeg kan nævne nogle af landene, som er ankommet, til denne fine lille(pjat, jeg mener store)spejderlejr!
Der er blandt andet kommet: Danmark(jaer selvfølgelig), Norge, Sverige, Kina(eller Japan), Grønland, Skotland, England, Canada, Egypten, Mexico, Schwies(ved ikke hvordan man staver det), Tyskland, Færøerne, Hvidrusland. Der er mange flere, men kan ikke huske flere, desværre.
Det var meget sjovt da de gik ind på scenen med store flag og sådan.

Lige nu sidder jeg og ser en genudsendelse af det hele, for sjov skyld, i ved. Hehe.
Æreligt at jeg kom forsent, min søster havde allerede hvert på, så det var faktisk MEGA nedern.
Ville vildt gerne have set hende, men TV Midt-Vest var så dum, ikke at optage det.
Nu er jeg ikke så glad for dem mere. Hehe.

Jeg vil ikke skrive mere, alle sammen. For jeg er træt, og vil gerne være på Facebook og skrive med venner mens jeg ser genudsendelsen!

1 kommentar:

  1. Ja vi spejder er lidt mærkelige!.
    Men det er da os bare sjovet at hygge rundt om bålet og synge<3.

    SvarSlet